وبلاگ رسمی مجتبی کاویان

اطلاع رسانی های شخصی و عمومی و ارایه دیدگاه ها

وبلاگ رسمی مجتبی کاویان

اطلاع رسانی های شخصی و عمومی و ارایه دیدگاه ها

با سلام خدمت دانشجویان عزیز معماری- درس روستا 1

همچنان که وعده شده بود، فهرست اطلاعات پایه، توصیفی، تحلیلی مورد ارایه به صورت بصری در درس روستا 1، در لینک ذیل به حضور شما تقدیم می گردد.

توضیح اینکه این فایل که دانلود می کنید، صرفاً فهرست مندرجات است و تنظیم شیوه نامه در طی ترم و همراه با جلسات و فعالیت های آتلیه ای شما صورت می پذیرد.

و اما دانلود شیوه نامه:

از اینجا دانلود کنید.

  • مجتبی کاویان

نظرات (۲)

خیلی از سایتتون خوشم اومد
پاسخ:
با سلام. نظر لطف شماست. 
سلام لطفاپرسشنامه هایی که برای درس روستااستفاده میشه روتوسایتتون بذارید.واسه درس روستا1 لازم دارم ممنون میشم اگه کمکم کنید.
پاسخ:
با سلام خدمت شما دوست عزیز.
هر جایی پرسشنامه های خاص خودش را می خواهد.
من یک ترم به شیوه پرسشنامه با دانشجویان کار کردم. حاصل کار خیلی برای آنها خسته کننده بود.
نهایتاً این اطلاعات در طرح های هادی موجود بود که دانشجویان به راحتی می توانستند به مطالعات مراجعه نمایند.
شیوه تنظیم پرسشنامه مهم تر از اصل آن است که انشالله روش تنظیم آن را بعداً در سایت خواهم گذاشت. زیرا فعلاً خیلی مشغله دارم.
این ترم تجربه دیگری را انجام دادم و به داده ها محتوایی طرح های هادی تا حدود اطمینان کردم. فقط روی عکس های گوگل، مناطقی که بافت ارزشمند تری در روستا داشتند را مشخص کردم و دانشجویان را به انجا فرستادم تا تهرنگ خانه ها را برداشت کرده و کاربری های دقیق هر اتاق را لکه گذاری کنند. بیشتر از هر چیز برای دانشجوی معماری این لازم است که بداند یک معماری مسکونی با تیپ روستایی چه فضاهایی داشته است و در صورتی که یک واحد ویلایی در روستا طراحی کند، بایستی چه نکاتی را به لحاظ شکلی و کارکردی رعایت نماید.
موفق باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی