وبلاگ رسمی مجتبی کاویان

اطلاع رسانی های شخصی و عمومی و ارایه دیدگاه ها

وبلاگ رسمی مجتبی کاویان

اطلاع رسانی های شخصی و عمومی و ارایه دیدگاه ها

سلام.

چند وقتی است که برخی از شاگردانم از من سؤالاتی در مورد منابع ارشد دارند.

من همواره محصلی غیر کنکوری بوده ام و جذابیتی در قبولی در کنکور نیافته ام.

اما برای استفاده دانشجویان علاقه مند، برخی از کتاب های موجود در کتابخانه ام که احساس کرده ام برای کنکور مناسب است را به آدرس ذیل، ارایه می کنم. امیدوارم که مورد استفاده شما قرار گیرد.

موفق باشید.

دانلود فهرست برخی از منابع مورد نیاز برای سؤالات ارشد

  • مجتبی کاویان

نظرات (۲)

با سلام و روز بخیر خدمت شما استاد گرامی
آیا لیست ارایه شده بصورت کتاب در اختیار شماست یا بصورت فایل موجود است که از طریق ایمیل ارسال شود
پاسخ:
سلام. حقیقتش این است که این لیست به صورت کتاب در کتابخانه شخصی من می باشد. اما هر آنچه که به صورت فایل باشد، سعی خواهم کرد در آینده به صورت رایگان در اختیار همه قرار دهم. فعلاً اسیر مشغله هایم هستم.
موفق باشید.
سلام
با تئجه به وجود دو گرایش در آزمون ارشد، آیا منابع میراث معماری با شهری تفاوت دارد؟
پاسخ:
سلام. حقیقتاً خیلی وقت است که از کنکور و .. فاصله گرفته ام و تنها یک سال به دلیل اینکه همسرم در این کنکور شرکت کرده است، فایل هایی که برای ایشان تنظیم کرده بودم را پس از ایشان در سایت قرار دادم تا همه استفاده کنند.
زمانی که کنکور یکی است و سؤالات هم یکی است، منابع با هم تفاوتی ندارد. مگر اینکه در آینده تفاوت هایی در این زمینه به وجود بیاید. اما اکنون فقط انتخاب شما در مرحله انتخاب رشته است که تعیین کننده است و جز این و همچنین حجم ورودی ها و پذیرش ها، نکته تعیین کننده دیگری وجود ندارد.
موفق باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی