وبلاگ رسمی مجتبی کاویان

اطلاع رسانی های شخصی و عمومی و ارایه دیدگاه ها

وبلاگ رسمی مجتبی کاویان

اطلاع رسانی های شخصی و عمومی و ارایه دیدگاه ها

مجموعه ای از هاشورهای مبتکرانه اتوکد

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۲ ب.ظ

هاشورهای محدود اتوکد، همیشه طراحان و معماران را به طراحی هاشورهای جدید وادار کرده است.

اینجا هم مجموعه ای است که از هاشورهای دست ساز اتوکد استفاده کرده است. احتمالاً می توانید با کلک هایی از آنها استفاده کنید. برای من بسیار جذاب بود. همه گونه سنگ چین و آجرچین و بافت های تزیینی و فنی خاص را در خودش جای داده بود. ببینید که چگونه می توانید از این هاشورها استفاده کنید. قطعاً راههای وجود دارد. فقط اتوکد شما اگر 2015 باشد، بهتر است. اگر برای استفاده از آنها به نتیجه ای نرسیدید، کامنت بگذارید. من هم نتوانستم به صورت رسمی استفاده کنم. اما کلک هایی اجرا کردم که عملی شد. از آقای مهندس بزرگمهر از دوستان میراث فرهنگی خراسان جنوبی کمال تشکر را دارم که این مجموعه را در اختیار بنده قرار داد.

فعلا دانلود کنید.

  • مجتبی کاویان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی