وبلاگ رسمی مجتبی کاویان

اطلاع رسانی های شخصی و عمومی و ارایه دیدگاه ها

وبلاگ رسمی مجتبی کاویان

اطلاع رسانی های شخصی و عمومی و ارایه دیدگاه ها


با سلام خدمت دانشجویان عزیز معماری.

مواد محتوایی مورد ارایه در پایان ترم را از پایان این صفحه دانلود نمایید. فقط چند نکته را پیش از آن دقت فرمایید.

1- مواد ارایه شده، محتوایی هستند. شیوه ارایه و راندو بسته به سلیه و ذوق شما می تواند با دست (پیشنهاد برتر) یا به صورت رایانه ای باشد. اما قطع همگی ارایه ها A3 پیشنهاد می شود.

2- شاید تعداد تذکرات و ارایه ها به ظاهر زیاد باشد. اما موارد ارایه عمدتاً فیلتری محتوایی است که شما بر نقشه های یکسان اعمال می کنید و این کار را تنها شما که روستا را مشاهده کرده و برداشت میدانی کرده اید، می توانید انجام دهید.

3- در خصوص شیوه کار با فایل اتوکد: دو فریم در آن مشاهده می کنید. اگر می خواهید فایل ها را شیت بندی نمایید، به تناسب شکل نقشه روستای مورد انتخابتان، یکی از فریم ها را انتخاب نموده و آن را اندازه نقشه کنید. دقت نمایید که هرگز نقشه روستا را برای اینکه در داخل فریم جا شود، کوچک یا بزرگ نکنید. بلکه این فریم باشد که آن را با نقشه روستا اندازه می کنید.

4- یک تعداد فونت مورد نیاز این فایل ها هم در همان فایلی که دانلود می کنید، گذاشته شده است. این فایل ها را هم در شاخه فونت اتوکد در جایی که نصب شده است، کپی نمایید تا وقتی که فریم ها را در فایل جدیدتان استفاده می کنید، فونت ها را بخواند.

فایل را از اینجا دانلود کنید.

موفق باشید.

  • مجتبی کاویان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی